Sprawdź:
- czy Twoje śniadanie rzeczywiście da Ci energię na cały dzień?
- co pomoże Ci kontrolować apetyt i ograniczyć podjadanie?
- jaki produkt jest najgorszym sładnikiem współczesnych diet?
Dwa razy w tygodniu będziesz dostawać do swojej skrzynki mailowej porady dotyczące najskuteczniejszych metod naturalnego leczenia chorób i dolegliwości.
A już dziś pobierz bezpłatny raport "Rośliny lecznicze",
w którym znajdziesz informacje:
- jakie rośliny i zioła pomagają w różnych dolegliwościach,
- czym różni się działanie ziół na Twój organizm
od działania leków.
Bank BNP Paribas został zobowiązany (przez amerykański trybunał) do zapłacenia 9 miliardów dolarów odszkodowania za rzekome działanie na szkodę Stanów Zjednoczonych.
Ja z kolei jestem zdania, że jak najprędzej Polska, Francja i cała Europa powinny pozwać Coca-Colę, McDonalda i Marlboro, żądając 100 miliardów odszkodowania za notoryczne szkodzenie zdrowiu Polaków i wszystkich Europejczyków.
Byłby to akt obrony koniecznej.
Gdyby sąd potrzebował wsparcia, mógłbym szybko przygotować dokumentację stanowiącą dowód na to, jaki katastrofalny wpływ na zdrowie mieszkańców Europy mają hamburgery, papierosy i cola – świadczą o tym miliony osób zmarłych w wyniku cukrzycy, zawałów serca i nowotworów.
Czy to nie zasługuje na odpowiednią karę?
******************************************
sposobu Twojego odżywania, tego, jak sypiasz, poziomu Twojego stresu oraz od stanu środowiska, w którym żyjesz
90% nowotworów bezpośrednio wiąże się z trybem życia: nieodpowiednim odżywianiem, paleniem tytoniu, brakiem ruchu i zanieczyszczeniem środowiska!
Nieodpowiednia dieta ma wpływ na powstawanie nowotworów, cukrzycy typu 2, osteoporozy, chorób serca czy nawet zwyrodnieniowego zapalenia stawów (artroza)!
Jak w naturalny sposób skutecznie walczyć z chorobami wynikającymi ze złego stylu życia - przeczytasz w Kronikach Poczty Zdrowia
W trzech tomach zebrano najważniejsze artykuły Jeana-Marca Dupuis, publikowane w newsletterze Poczta Zdrowia. Aby zyskać więcej informacji, kliknij tutaj.
******************************************
A jednak ludzie reagują dość obojętnie na całą sytuację, a wręcz cieszą się z kary nałożonej na BNP Paribas, bo jest to w końcu bank.
Jednak zarówno moi rodacy, ja sam, jak i wszyscy klienci banku zostaliśmy zmuszeni do zapłacenia pewnej części odszkodowania – grzywna ta odpowiada spisanym na straty miliardom euro pochodzących z podatków we Francji, miliardom euro wynagrodzenia mniej dla pracowników i firm europejskich pracujących bezpośrednio lub pośrednio z BNP Paribas, miliardom dodatkowych kosztów, które będą musieli ponieść klienci banku.
Natomiast w przypadku gdy nie będą oni w stanie zapłacić, jak się można domyślić, zrobi to państwo, korzystając ze środków publicznych.
A o tak wysokiej karze jeszcze nie słyszano. 9 miliardów dolarów to jedenaście naczep wypełnionych studolarowymi banknotami.
Przyczyna skazania jest dość osobliwa. Szwajcarskiemu oddziałowi BNP Paribas w Genewie zarzucono, że dokonywał transakcji z państwami objętymi embargiem USA (zakazem handlu ze Stanami Zjednoczonymi).
Jednak obroty te były zgodne z prawem w Szwajcarii, Europie, a także w trzech krajach, które brały w nich udział. Jako że transakcji dokonywano w dolarach i środki zostały wymienione w Stanach Zjednoczonych, trybunał amerykański w mgnieniu oka uznał, że transakcje podlegają prawu Stanów Zjednoczonych!
To zwykłe oszustwo!
Prezydent Francji – François Hollande próbował podjąć temat z Barackiem Obamą w czasie wizyty amerykańskiego prezydenta w Normandii. Jednak Obama, za przeproszeniem, posłał go do stu diabłów, a Hollande poddał się bez walki.
Coca-Cola, McDonald's, Marlboro (mógłbym dorzucić jeszcze wiele innych amerykańskich marek, które wkroczyły na rynek europejski w XX wieku) różnią się od innych przedsiębiorstw.
Od początków ludzkości ludzie kupują napoje, ponieważ mają ochotę się napić, kupują jedzenie, bo chcą je zjeść, kupują tytoń, kiedy chce im się zapalić.
Niebywała zmiana, którą wprowadziły amerykańskie firmy, polegała na odwróceniu uwagi konsumentów od prawdziwych cech produktu i sprzedawaniu marzeń, które się z nimi wiążą.
Miliony osób zaczęły pić Coca-Colę nie ze względu na to, że jest ona lepsza niż sok jabłkowy prosto z sadu, ale dlatego że reklamy przekonały ich, że picie tego napoju oznacza bycie nowoczesnym i, o dziwo, bycie kimś. W podobny sposób konsumenci zaczęli palić po to, aby upodobnić się do uwodzicielskiego cowboya z reklamy Marlboro czy chodzić do McDonalda, żeby doświadczyć zabawowej atmosfery, którą rzekomo ma wprowadzać klaun Ronald McDonald’s.
Jemy, pijemy, palimy, nie zdając sobie nawet sprawy z niepokojąco niskiej jakości spożywanych produktów.
Prawda jest taka, że przedsiębiorstwa te zamiast inwestować w sam produkt, skupiły się na opakowaniu – zdjęciach gwiazd, zdjęciach Dzikiego Zachodu, na reklamach, którymi jesteśmy bombardowani przez wszystkie kanały komunikacyjne podczas rozmaitych wydarzeń sportowych i kulturalnych, na grach, zabawach, jak również darmowych prezentach dla dzieci (specjalność McDonalda).
A żeby za to wszystko zapłacić, firmy te oszczędzają, ile tylko się da, na:
Nie jest żadną niespodzianką to, że śmieciowe jedzenie i palenie oznaczają katastrofalne konsekwencje dla zdrowia. Postawieni przed hasłami reklamowymi odwołującymi się do naszych pierwotnych instynktów nieuchronnie wpadamy w zastawioną na nas pułapkę.
Czy chodzi o oszustwo na ogromną skalę, któremu my jako konsumenci dobrowolnie się poddajemy? Zdecydowanie tak, ponieważ większość z nas to odbiorcy zupełnie bezbronni wobec przekłamanych reklam opartych na głębokiej analizie psychiki człowieka. Nie ma nic bardziej naturalnego niż chęć korzystania z życia, bycia uwodzicielskim i na topie.
Czy zdrowie i życie nas jako konsumentów jest zagrożone? Tak, ponieważ firmy dążą do odwrócenia naszej uwagi od faktycznych wartości odżywczych produktu. Ich cel jest zupełnie odwrotny – chcą sprawić, byśmy wierzyli, że konsumpcja napojów, produktów żywnościowych, papierosów sprawi, że życie stanie się ciekawsze i szczęśliwsze.
Nie są to działania niewinne ani błahe, bo pociągają za sobą poważne konsekwencje – niszczą nam zdrowie. Zatem zgodnie z zasadami, główni sprawcy muszą ponieść karę.
Na zakończenie, jako że nigdy nie mam na celu zawracania Ci głowy listami, które nie mają praktycznego zastosowania, zalecam trzymanie się z daleka od produktów, które potrzebują marketingu, żeby się sprzedawać.
Jeśli firma musi wydawać duże sumy pieniędzy, żeby sprawić, aby ludzie o niej mówili, oznacza dwie rzeczy: że wytwarzane przez nią produkty nikogo nie interesują albo że ludzie sami z siebie się ich nie domagają. To z kolei znaczy, że produkty są bezużyteczne lub charakteryzują się słabą jakością.
Przedsiębiorstwa, które rozprowadzają produkty i usługi najlepszej jakości, to takie, które są w stanie jasno opisać, czym się zajmują i co oferują, a także podają adres pocztowy czy adres strony internetowej, gdzie można bezpośrednio złożyć zamówienie.
Tak samo jest w przypadku najlepszej jakości produktów żywnościowych, win, serów, owoców i warzyw, świeżych ryb i mięs, butów, rowerów, mebli i ubrań. To sposób, w jaki funkcjonują hydraulicy, elektrycy, malarze, stolarze, lokalne restauracje – wystarczy jedynie adres czy numer telefonu, a zostaną wezwani w potrzebie.
Jeśli widzisz reklamę pokazującą bajeczne krajobrazy i niezwykłe osobowości, które kochają się i śmieją się perliście…
Jeśli widzisz eleganckie i wymyślne opakowanie…
Jeśli produkt jest zachwalany jednocześnie w telewizji, radio, Internecie i gazetach…
…oznacza to, że ktoś próbuje Ci sprzedać produkt w cenie wyższej, niż wynosi jego prawdziwa wartość.
Dlatego też zwracaj szczególną uwagę na jakość produktów i ich skład. Gdy masz jakieś zastrzeżenia, żądaj gwarancji lub zwrotu pieniędzy. A jeśli producent się sprzeciwi, to znak, że czas wziąć nogi za pas.
Zdrowia życzę!
Jean-Marc Dupuis
PS Jeśli myślisz, że te informacje mogą zainteresować kogoś znajomego, śmiało mu je prześlij. A jeśli jeszcze nie jesteś prenumeratorem Poczty Zdrowia, a również chciałbyś otrzymywać ten newsletter bezpłatnie, możesz podać swój adres e-mail tutaj.
******************************************
Twoja naturalna apteka: Odkryj na nowo zapomnianą moc roślin leczniczych. Sporządź skuteczne mieszanki olejków, napary, nalewki, okłady i maści. Tajniki ziołolecznictwa poznasz, przechodząc tutaj.
Leczenie bez skutków ubocznych: Jednym z problemów dzisiejszej medycyny jest fakt, że lekarze o wiele za rzadko proponują pacjentom terapie naturalne. A przecież doskonale wiadomo, że są one bardzo skuteczne, jeśli chodzi o leczenie bólu i wielu chorób! Nie mają groźnych skutków ubocznych, ani nie są tak kosztowne, jak większość leków syntetycznych. Trzeba tylko wiedzieć, co i jak stosować. Tutaj znajdziesz informacje na ten temat.
Zapobieganie chorobom: Już od 13 lat nasi Czytelnicy są świadomi prawdziwego zagrożenia dla zdrowia, które wiąże się ze stosowaniem pigułek antykoncepcyjnych. Od 6 lat wiedzą o niebezpieczeństwie wynikającym z przyjmowania leków obniżających cholesterol (statyn) oraz o szkodliwym oddziaływaniu adjuwantów znajdujących się w szczepionkach. Znają też naturalne alternatywy dla powszechnie stosowanych leków, których skuteczność jest dowiedziona naukowo. Poznaj i Ty miesięcznik o naturalnych metodach ochrony zdrowia, który służy Czytelnikom w Europie już od kilkunastu lat. W 100% wiarygodny, wolny od jakichkolwiek nacisków lub wpływów.
******************************************
Aby zapisać się na bezpłatny newsletter wymagana jest akceptacja regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych.