Często zadawane pytania:
- 1. Mieszkam za granicą – jak mogę zapłacić za prenumeratę?
-
Najwygodniej jest zapłacić kartą kredytową lub za pośrednictwem serwisu PayPal.com. Pozwala on - oprócz płatności kartą - również zasilić swoje konto przelewem bankowym (serwis ten działa w bardzo wielu krajach). Kwota prenumeraty zostanie automatycznie przeliczona na walutę Państwa kraju przez bank, który wydał Państwu kartę.
Dane do przelewu z zagranicznego banku:
Konto prowadzone przez Alior Bank.
BIC (SWIFT): ALBPPLPW
IBAN: PL 79 2490 0005 0000 4600 1757 5307
Właściciel konta: Direct Media Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 81/3/200, 15-003 Białystok.
- 2. Jaki jest numer konta, na który mam dokonać przelewu?
-
Dane do przelewu: 79 2490 0005 0000 4600 1757 5307 Direct Media Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 81/3/200, 15-003 Białystok. Prosimy pamiętać o podaniu adresu e-mail (znak@ można zastąpić słowem „AT“).
Dane do przelewu z zagranicznego banku:
Konto prowadzone przez Alior Bank.
BIC (SWIFT): ALBPPLPW
IBAN: PL 79 2490 0005 0000 4600 1757 5307
Właściciel konta: Direct Media Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 81/3/200, 15-003 Białystok.
- 3. Jaki jest BIC (SWIFT) Państwa banku oraz IBAN Państwa konta?
-
Dane do przelewu z zagranicznego banku:
Konto prowadzone przez Alior Bank.
BIC (SWIFT): ALBPPLPW
IBAN: PL 79 2490 0005 0000 4600 1757 5307
Właściciel konta: Direct Media Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 81/3/200, 15-003 Białystok.
- 4. Czy płatności może w moim imieniu dokonać ktoś inny?
-
Tak. Zamówienie będzie realizowane na adres e-mail, który jest podany w formularzu powyżej (w kroku 1), a nie na adres osoby opłacającej prenumeratę.
- 5. Czy mogę otrzymać fakturę?
-
Tak. Prosimy o podanie danych do faktury e-mailem: kontakt@pocztazdrowia.pl
W razie wątpliwości - prosimy o kontakt: kontakt@pocztazdrowia.pl